Hoera, daar is je bestelling! Maar... er ontbreekt nog een product of pakket. Wat doe je dan?
Ontbrekend(e) pakket(ten)
Je kan gemakkelijk zien of je al je pakketten ontvangen hebt aan de hand van de stickers die we op onze dozen kleven:
Daarop staat: pakket X van X én of we je bestelling al volledig verstuurden of nog niet.
Indien er nog een pakket ontbreekt, dan komt dat waarschijnlijk wel een van de volgende dagen bij je toe. Is dat niet het geval, neem dan contact op met ons, zodat we kunnen uitzoeken wat er aan de hand is.
Ontbrekend(e) product(en)
Heb je alle pakketten wel degelijk ontvangen, maar mist er toch nog een product. Kijk even je orderbevestiging na. Heb je het product wel besteld, maar zat het er toch niet bij en heb je ons verder niet gehoord? Dan zijn wij het waarschijnlijk vergeten. Contacteer ons dan zeker ook, zodat we kunnen kijken hoe we dat kunnen oplossen voor je.
Opmerking toevoegen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.