Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Veronique De Bodt Veronique De Bodt

Foutje van ons?

Stuur je je bestelling terug omdat wij de verkeerde kleur, inhoud, etc. naar je hadden opgestuurd? Dan betaal jij uiteraard geen retourkosten! Wanneer je contact opneemt met ons, bezorgen wij jou een retouretiket. 

Ongelukje tijdens het transport?

Stuur je je bestelling terug omdat die tijdens het transport zodanig beschadigd is dat je er niets meer mee kunt doen? Ook dan hoef jij de retourkosten niet op jou te nemen. Wij bezorgen je dan een retouretiket en regelen het langs onze kant verder met de bezorgdienst. 

Is de verpakking een klein beetje beschadigd, maar kan je je bestelling nog perfect gebruiken? Dan hoef je ons niet te contacteren. Is er iets meer beschadiging, maar niet zodanig veel dat je het echt zou willen terugsturen? Contacteer ons dan, zodat we kunnen kijken of we nog iets voor je kunnen doen. 

Te veel besteld of je bedacht?

Stuur je je bestelling terug om gelijk welke andere reden, buiten ons of de bezorgdienst om? Dan begrijp je wellicht wel dat we jou willen vragen om de retourkosten op jou te nemen. In dat geval zorg jij dus zelf voor de retourzending.

 

Hier lees je meer over hoe je jouw bestelling retour kan sturen. 

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Opmerking toevoegen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.