Het zou kunnen dat je (denkt dat je) netjes je bestelling betaald hebt, en dat je toch nog een betaalherinnering van ons ontvangt. Er zijn een aantal redenen mogelijk:
Je betaalde online (en er ging iets mis)
Soms gaat er iets mis tijdens het online betalen, waardoor jij denkt dat de betaling gelukt is, maar wij helemaal geen betaling ontvangen. Bijvoorbeeld: de tijd is verlopen, of ging er iets mis met de verbinding.
Je kan in dat geval best even kijken op je rekening of het bedrag wel degelijk van je rekening gegaan is. Is dat gebeurd, dan is die waarschijnlijk nog onderweg naar ons. Je hoeft verder niets te doen en mag onze betaalherinnering gewoon deleten. Zodra wij je betaling ontvangen hebben, sturen we de producten op! Is het bedrag niet van je rekening gegaan, dan zal je de betaling opnieuw moeten doen. Je leest hier meer over mislukte betalingen.
Je betaalde via overschrijving
Als je gekozen hebt voor betaling via overschrijving, gebeurt het wel eens vaker dat je een betaalherinnering krijgt, omdat het wel tot drie bankwerkdagen duurt vooraleer de betaling bij ons binnen komt. Ook in dat geval mag je onze reminder negeren en kan je ervan uitgaan dat we je bestelling versturen van zodra de betaling binnengekomen is.
In alle andere gevallen
Indien je buiten bovenstaande scenario's toch nog (onterecht) een betaalherinnering hebt gekregen, of indien je twijfels het over je betaling, dan kan je best contact met ons opnemen.
Weet ook dat je tot drie betaalherinneringen van ons kan krijgen. Heb je daarna de betaling nog niet afgerond, dan gaan we ervan uit dat jouw bestelling geannuleerd mag worden.
Opmerking toevoegen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.