Ik krijg een foutmelding tijdens het betalen. Wat nu?

Ik krijg een foutmelding tijdens het betalen. Wat nu?

Lisa Roels Lisa Roels

Mogelijke oorzaken van de foutmelding

Het zou kunnen dat je transactie verlopen is, bijvoorbeeld omdat je de betaling niet op tijd hebt afgerond, of omdat je verbinding verbroken werd. Een andere mogelijkheid is dat je de algemene voorwaarden niet geaccepteerd hebt voordat je de bestelling plaatste. Ook dan kom je op een 404-pagina terecht in plaats van op de betaalpagina.

 

Wat kan je doen?

Als je niet kon betalen, maar je order is wel bij ons binnengekomen, dan heb je een orderbevestiging gekregen in je mailbox. Daarbij zit ook een factuur met betalingsgegevens erop, waarmee je de betaling alsnog in orde kan brengen. Een andere manier is inloggen op je account bij ons, en vervolgens in je profiel naar 'Mijn bestellingen' gaan. Daar zie je bovenaan de lijst, jouw bestelling staan, met status 'Wacht op betaling'. Klik rechts op 'Bekijken' om de bestelling te openen, en klik vervolgens onderaan op 'Nu betalen'. Je kan nu opnieuw een betaalmethode kiezen en je bestelling afronden. 

Kreeg je geen orderbevestiging? Dan is je order helemaal niet doorgegaan, waarschijnlijk heb je dan de algemene voorwaarden niet geaccepteerd. In dat geval kan je het best gewoon opnieuw proberen te bestellen. Let er dan zeker op dat je de algemene voorwaarden accepteert.

Van zodra we jouw betaling ontvangen hebben, wordt je bestelling verwerkt. Hou er rekening mee dat het bij betaling via overschrijving enkele bankwerkdagen kan duren vooraleer de betaling bij ons binnenkomt.

 

Kom je er toch niet helemaal uit, of lukt het gewoon echt niet? Contacteer ons dan! Wij kunnen de bestelling ook voor jou inzetten en je vervolgens een betaalverzoek sturen. 

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Opmerking toevoegen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.